2.10.2016

日本之旅原來一月去係會癲架

第一次去日本既經歷
我係去左大阪架  こんにちは :D
飛機係hk express 住既係airbnb

 

今次旅程整體滿分10粒星 應該得有7粒掛 
(大部份係自已planning唔好 之後燥底 hahaa)

我發覺每次搭廉航 都係要趕頭趕命
係跑100米既 pacing 趕飛機~~~

----
除左呢d大部份人都會發生既事

除左 你用英文同日本人問路
佢地都會答返你 日文
(大概知佢地講好詳細 好好人 只係我聽唔明 sorly T^T)

除左 d地鐵好難搭 JR啊 乜鐵物鐵
搭錯車既機率係99.9% 基本每日都搭錯乜乜乜

除左 係日本搭的士好L貴
每次跳錶 直頭係驚心動魄

除左 你去奈良搵鹿
佢地好公利 唔show你 
到最後我都無輸比佢地 我係無買餅架 呵呵

 

無角既鹿.

除左 去環球影城
朝早8點去買express5 賣曬 
第2日再去得返express7 既時候
大家唔好好似我咁 要記得提早買 (又或者...可能得我先係咁) 
仲有開門個刻直情係賽馬直擊!各位騎士直奔去搵哈利波波

天氣好好
除左 去京都既岡本著和服
比其他旅客誤以為係日本人同你合照
扮成日架妹係好 hyper架 ^0^


除左 去黑門巿場打卡
發覺d海鮮好難食架 (我唔食生蠔同海膽 所以將所有歸類為難食)


除左 浪費一日搭錯車係5點鐘到左食綠茶既 宇治
影左幾張相 食左間 好 好 好 好食既壽司 
到最後0.1樣 綠茶野都無食 -__-

除左 每一日去完唔知邊到都要返去心齋橋
就知我地購物的心不能完

-----------------------------

係食物既推介*****

每日都要係7-11食既士多啤梨三文治
口入面就係港人既悔氣說話
點解香港間7仔 咁架 乜都無架 d野又唔好食啊..點點點啊


啊 又要講除左 7-11 
OK既芝士撻可以一試 係好食架


唔信架 我唔信 butter beer會咁好飲


如果大家去梅田既 LUCUA 一定要!!!!!!!!!食!!!!!!!!!!!
100分!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!流心朱古力 pancake


係清水寺既綠茶包(左) 宇治奈良公園既泡芙(右)
(香港有就好 ~~~~~~)


伊藤園既最好食T^T 好食過chacha haha


龍蝦包 一蘭 蜜瓜包 其他熱門野就一定要試架喇^^


無得輸既蟹
刺身蟹 一級棒


-----------------------------
放自拍既區域
 必做之事 貼紙相





好假啊~~~~~~我唔會再影架喇
都唔靚既 :( 
但就好平 400円 
令到我好懷念以前中學mk時代
香港都係$45蚊架咋

fail :D

--------------------

藥妝
由於第一日就去左心齋橋
癲左 我買左好多
(千其唔好第一日就去haha!)

無話咩特別好用
好多野其實香港都有得賣:p

不過提醒大家千其唔好買 Lululun面膜 = 廢

我真係唔知有咩上網熱門既面膜係好用
可以推介下比我

shiseido啊media啊kate啊既所有野都好平
好想買曬返屋企

一月去日本真係要帶夠錢
(到最後一日 我係唔夠錢洗 好失策)
所有野因為新年 瘋狂係紅色標價
乜野都好平
心心眼


日本個種文化同整潔有禮係一讚

可惜無落雪
係我返到香港既第二日就落
好耶^^

經過今次
發覺自已都係鐘意去住resort
係傷光同海灘既節奏

初去大阪既可以問下我
因為我已經經歷曬所有去日本最蠢既事
所以依家就 好精明


e 我好似就快去北京

宣傳下
please follow and subscribe
 
Youtube channel : Yeuklam Chan
Facebook Page : Kelly Chan Yeuk Lam
Instagram: Yeuklam


沒有留言: